måndag 13 augusti 2012

I'm not dead.

Har troligen inga läsare kvar, men dudes, jag har haft sommarlov så varför stressa med någon blogg då? Har gjort aallt möjligt: skriba, fixat alla mopoprov så jag äntligen har min mopo, födelsedag, kompishäng och grekland. Så har sist och slutligen hunnit med en del fast de tio veckorna enligt mej bara har flygit iväg. Bildbomber kommer explodera här på bloggen så fort jag laddat upp dem på datorn, så släng dej i väggen weheartit.
Födis inlägget poista jag för blev så störd att det inte gick att sätta rubrik om nån undrade vart det försvann...
Imorgon börjar ju skolan och ska vara jätteduktig och satsa massor! Ska försöka jobba upp mitt medeltal och mitt största mål är att ha min wilma tom på anmärkningar på höstterminen. ehehee. Få se hur det går.
Igår kom jag hem från Rhodos så idag har jag köpt kalender och sånt, varit med bestiee Ebba (som jag inte har sett på ett år!!) och vi treffade också Jenna. Sen har jag gjort mej klar för morgondagen då det är back to hell, önska mej lycka till. punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar