onsdag 15 augusti 2012

Byta blogg?

Nåjaa så har skolan börjat (no shit) och tillbaks till vardagen med 7:ans mornar. Första skoldan var inte så tung, en kort dag men idag var jag redan trött på den när jag kom till skolan. O då hade jag int ens haft nån lektion ennu. jeea going great! Trodde att allt sku vara lite annorlunda nu på nian, men ingenting har nog ändrats. Idag och träna, måste satsa där också då jag vill komma till tävlingslaget. Och bara hälften från laget slipper dit. Så träningar idag igen :) Imorgon kommer Ebba till mej övernatt, blir awsomee<3
Går på nåt sett inte att byta banner, den säger nånting som att kvoten för bildöverföring blablabla har överskridits så isåfall är det väl bara att byta blogg om jag inte fixar det. Eller nån annan. Någon som vet vad man ska göra? Vill int heller posta bilder från sommaren ännu om de är sådär att jag postar hälften av bilderna, och sen måst byta blogg, utan jag vill ha alla på samma blogg. om nån just fatta de ja skrev. Ska försöka fixa det idag, så postar inga bilder innan dess.

vääntö. from greece.

4 kommentarer:

  1. kvinna skärp dej me din brunhet !

    SvaraRadera
  2. Pröva att byta storlek po din banneri, om du nj tex har en bild som e 1/2 gigan så endra de ti dåligare kvalite //Sanccu

    SvaraRadera
    Svar
    1. mina skillin recker int ti de :d

      Radera
    2. haha noonni! :D // jag

      Radera