måndag 11 juni 2012

My game my rules I win you lose

Tjeena! -varning för långt inlägg-
Har inte bloggat på en tid som ni kanske märkt, men har inte orkat och haft tid. Vädret har varit skit men hoppeligen blir det bättre framåt. Har gjort allt möjligt skojigt de senaste dagarna, och nu skriker plånboken efter pengar. Heheh. Idag var jag med Vicky, Milla och Cara, vi hade picnic i nurtzin och "solade". Fast vädret sög var det riktigt roligt, och vi förflyttade oss sen til Vicky där vi gjorde den bästa filmen. ever. Så skrev jag mopoövningsprov till övningsprov(klarade det) och sen for jag till en kauneuskeskus och färgade mina ögonfransar. Sen snabbt till sello och hämta min HAC fleece och sen till momi och hämta syrran. Sen började jag packa till skriban, och när jag packat klart så ska jag tydligen ha lakan och det skitet med. Så får dra ut allt ur min väska och gallra bort en hel del. jess -.- faan jag har int packat skor ännu så ska fortsätta med det.
Orkar inte heller fota någo inköpsbilder.
Imorgon far jag på skriba, är där i en vecka så kommer antagligen inte att blogga då. (om jag inte hittar nåns iphone att stjäla)

Ny napakoru :) älska min håriga mage♥
Milla o Cara
Milla, Cara, Vicky







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar