måndag 14 maj 2012

You'll never be unforgetable

Chilligaste skoldagen någonsin. Hade två lektioner och dom två skippade jag och övade till talangjakten med Eicca och Zache istället. Vet ju inte hur bra det gick men roligt hade vi iallafall! Vet dock fortfarande inte vilken sång vi ska uppträda med, men jammade bara och sånt :) Kom hem, klädde om mej till bikini och sen ut och sola. Högtalare, glass, sol och Hugo som joina, och där låg vi båda i solen och lyssnade på musik. Skönt men sen började blåsa vilket det gör fortfarande. Ikväll ska mina jumpa flickor visa vad de går för, de har nämligen vårfest. Skippar mina egna trenin, vilket inte visade sig vara uppskattat av min tränare. Men far till bollhallen på kvällen och tittar på mina gymnaster och sen tv-kväll. puss♥









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar