lördag 26 maj 2012

STAFETTKARNEVAL

Blev väckning för mej halv tio, och ivög till skolan till klockan elva. Där åt vi och for sedan in till stan. Gick till stadion, stafettkarneval! Först var det ganska tråkigt och så men dagen blev ändå jätte lyckad för min del! Träffade folk som jag inte har sett på jätte länge och lärde känna nya männskor också. :)
For hem med skolan och jag gick typ runt hela grani för att komma hem. tungt. Är jätte rädd att jag håller på att bli sjuk, halsen värker och jag får bara inte bli sjuk nu! Talangjakt på fredag där jag ska sjunga plus ennu vårfesten där jag också ska sjunga. Har inte råd att bli sjuk. Ikväll blir det fest och tittar kanske på eurovisionen också. Sverige vinner.

Kameran hängde med, fast blev inte så många bilder...Lite pinsamt ju att plocka fram sin fem år gamla canon, när alla omkring mej har superfina järkkären. Så mer bilder kommer sen när folk uppdaterar sina bloggar!


 Ida och Tara



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar