måndag 21 maj 2012

One day you will regret those things you said to me

tjaa. Vädret är helt ljuuvligt, och har lyckats få lite färg till och med. Skolan började tio och jag for iväg (utan läderjackan denna gång). På matrasten for jag och några tjejer ut och sola i typ 40 min? Vi låg med bara magar och ben och njöt av solen aah det var skönt. Skrev sedan moddaprov som gick ganska bra, och for sedan snabbt hem. Ut med hunden, bort med mejken och efter det till solstolen och fånga lite d-vitaminer. Låg där i ungefär en timme, med musik och mycket vatten! Cirka fem glas blev det...Senn for jag tillbaks till skolan på matta stöd. Min lärare skickade dock hem mej efter tio minuter eftersom han tyckte att jag kunde allt. Så kom hem och solade (vad annars) ;) Far inte på träningar idag, det är ju så fint väder♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar