måndag 7 maj 2012

Now you're just somebody that I used to know

Hellou!
Vaknade på natten av att jag rörde mitt huvud, tände lampan och hade helt blodiga fingrar. wtf? nåju inte så trevligt att sen sitta uppe med papper i håret. Frågan är bara vad som hände...:P
Dagen gick helt bra, hade bara två lektioner så var inte så tungt. Kom hem och åt kaka och snart iväg och träna. Denhär veckan blir det inget speciellt vad jag vet, på torsdag blir det shopping med mamma, ska se om jag hittar en vårfest klänning eller blazern från Vila..descisions descisions...
Kom på att jag blev tillfrågad att göra ett sminkinlägg i frågestunden, har glömt bort det helt, men kanske gör det denna vecka.

                  
                                                                               

2 kommentarer:

  1. herregud vafan ha du gjort nici :DDDD daiju

    SvaraRadera
    Svar
    1. älä ja kela de lite okso...mördare hiphej..

      Radera