onsdag 30 maj 2012

Nobody can wait forever

Var hemma idag med, och mår lite bättre. Nu kan jag iallafall prata, score. Bosche kom hem och bakade till mej, och sen såg vi på en film tillsammans. Annat har jag inte gjort, gått omkring här hemma och haft tråkigt. Far imorgon till skolan, egentligen bara för att öva det sista till talangjakten.
Vet inte om jag kommer blogga på sommarlovet, tycker ni jag ska uppdatera? om jag har tid, eller fiilar att göra ett mobilinlägg nåndag :) kommentera!






3 kommentarer:

  1. JOOO du kan ju uppdatera fast typ några gånger i veckan när du hinner. Alla bloggar sekert mindre och läser också bloggar mindre på sommaren. Men sluta int blogga!

    SvaraRadera
  2. Jo, fortsätt uppdatera :D

    SvaraRadera
  3. joooooo ortsätt uppdatera!!!!!! (:

    SvaraRadera