lördag 28 april 2012

You feel like fallin down

Kom hem för en stund sen efter en dag på stan! Dagen blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mej, se aldrig fram emot nåt för mycket. Sku ju fara och byta napakoru, men dom sa att jag ennu måst ha den lite längre för att slippa infektion. For på Ekbergs med mamma och sen for hon och jag blev en stund på stan. I h&m hittade jag inte nåt, alla plagg som jag sku ha kunna köpa var slut i min storlek. Så gick till Vila istället och köpte toppen som jag länge har velat köpa men inte riktigt vågat, eftersom den är ganska dyr. Så stod länge och valde mellan den och en blazer ( som jag också måste ha!) och tog nu toppen sen. Så nu är jag pank. Ikväll blir det lugnt med film och hissa och sen blir det ju vappen :)
Och sen måst jag ju seja, Elite fick brons i cheer VM! ♥ Proud to be a hac. Grattis till mina tränare hihi :) USA vann ju såklart, men coolt att Finland blev trea!

Toppi från Vila ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar