måndag 9 april 2012

Uppstått har Nici hurraaa hurraa! ♥

Hehehe joo jag lever! ;)
Jauu mitt påsklov gick då ut på att dricka hostmedicin. Just kidding ;) Nojuu det också men sen hade vi alla möjliga middagar med familjer och släkten (a la momi och pappas moster) och jag har inte ätit ett enda påskägg. Stolt tjej här♥ Sku nog annars ha gått och råna något litet virvon varvon barn men karkkilakkon sa stopp. Men ha ätit annan god mat, sett på filmer och varit i kyrkan och skaffat min sista underskrift!
Och nu är det äntligen vår så far snart ut och cykla me Hencca. Hurtigt och sen ska jag läsa på kemi och såna saker. Imorgon eller idag blir det väl frågestund så var beredda. Är inte säker att jag går till skolan imorgon för är fortfarande sjuk. Snyft stackars mej. Jojo men här är lite bilder.









 mami ha måla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar