måndag 16 april 2012

Svar: Part 3


1. Du e helt jätte vacker! Har du några skönhetstips?
2. Har du nån förebild inom mode?
3. 3 personerna som klär sej bäst i 7,8 o 9?

Svar: 
1.Tack så mycket! :) Rör inte i ansiktet och kläm aldrigaldrigaldrig någon finne. Sen har jag hört att man ska sova på rygg för att ansiktet får mer luft än att man trycker det ner i kudden. Fungerar dock inte för mej, får inte sömn på något sätt om jag sover så! Drick mycket vatten och stressa inte! Stressar du får du dålig hy och går upp i vikt. Just saying :)
2. Kanske Olivia Palermo, har aldrig sett en modemiss på henne.
3. Svårt att säga för kommer inte helt på namn nu och så men: 7: Line, Andrea, Anna  8: Erin, Vera, Heidi  9: Sofie, Casse och wää int kommer ja på några andra..



1. Favorit outfits?
2. Det bästa du vet?
3. Det sämsta du vet?
Svar:
1. Kanske för tillfället dom på bilden. (okej hade inga andra outfitsbilder hehe..;)
2. Lycka
3. Bebis skrik.




Hurdan vill du att din pojkvän skall vara :)
Svar: Snäll, få mej att skratta och snygg. Inte en mamis, faller oftast för "bad boys"


1.vem e dina besta kaverin elr vm e du mest med?
2. Va e din stora dröm?
3. Vad lengtar du mest efter?:)
Din blogg e jette fiin o du sjelv e heelt sjukt vacker <3
Puss<3 Love u:)
<3 cessi
Svar: 
1. Skrev i ett tidigare inlägg redan :) Och har för tillfället ingen allra bästa kompis.
2. Komma långt inom cheerleadingen, leva ett lyckligt liv och bli rik ;)
3. Jaa...Att bli några år äldre. ochoch sommarlov!<3
Tacktack du med :)♥


Vad är dina favorit TV program? Vill du har någo djur när du blir stor? Vad e ditt dröm resmål?
Svar: Dhw, Grey's. Kanske eftersom jag inte vill ha barn, så blir det ju lite tomt annars. Men får se om jag inte har ett helt för busy liv :) Fuji vattenfallen!


hej hur hålls du så bra i form? och har du tänkt på att bli modell, för du skulle passa perfekt!!

Svar: Haha, nå jag tränar ju 3 gånger i veckan och tränar själv lite nu och då. Och nej jag har inte tänkt på att bli modell, är helt för kort med mina 164 cm. Har absolut inte den kroppen men tack? :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar