söndag 15 april 2012

Svar. Part 2


1. 
Hur sminkar du dig :)? Hehhe tycker att sminkinlägg e jättekivoga så gör gärna ett ;) och hurdana hudprodukter använder du och är det viktigt för dej att ''sköta om dig själv'' eller är du en sådan som går och sova med smink och mumsar i dej en massa choko (som jag hehe) :D

Svar: Jo ett smink inlägg sku jag kunna göra :) Använder bara ansiktstvätt och fuktighetskräm. Låter konstigt, men får sämre hy om jag sätter alla möjliga konstiga krämer som ska vara "bra för hyn". Sen har jag ansiktsmask ungefär en gång i veckan, rekommenderar verkligen. Jag tycker nog att det är ganska viktigt att sköta om sin hy, (men inte överdrivet) och jag skulle aldrig gå och sova med mejk, fast det nog har hänt ibland. Eftersom jag har karkkilakko så blir det inte ätet så mycke choko, men ersätter allt med chokokex hehe..;)



2.
1. Favorit från 1D? hahhahahahhah :D
2. Gillar du mode? Liksom trender och sånt.
3. Favorit maträtt
4. Favorit låt
5. Hur många pojkvänner har du haft?

puss på dej ! ;) <3

Svar: 
1. Kanske Börje. För det finns ingen där som heter så! ;) Jojo men int vet jag vem som är vem. 
2. Javisst :) Tycker om att läsa modetidningar och eftersom jag ritar kläder ibland så måst jag också veta lite att vad som är inne.
3. Ceasarsallad!!
4. Säkert nån av one direction :DD Haha nejdå men kommer inte på någon nu, lyssnar på lite allt möjligt så det är svårt att säga.
5. En, men vet inte helt om det räknas när det var i lågstadiet. Men iallafall (som säkert alla vet) var det Cedu och vi har nu haft juttu lite alltid nu och då :)

pusspuss :)<3

4.
3 sakeee vi int vet av dej!
supeer kiva blogg att läsa ;)

Svar: 
1.  Har blivit biten av en scorpion och hade "epilepsiryckningar" i 6 timmar.
2. Jag vill inte att någon ska se mej "svag" och säger alltid att allt är okej även om det inte skulle vara det.
3. Öppnar mej för snabbt till människor, men håller ändå vissa saker helt för mej själv.


5. 
Tjeeniis NICCI ;)
Miiiin fråga :
Vart skulle du villa bo om du inte skulle bo i Finland?
 
Svar: Tjeeniis Sophia b ;) Säkert i Antarktis och transforma mej till en eskimo. 


6.
Va e din största dröm?
Va e de bästa du vet?
Om du sku få leva EN sak pånytt va sku de då vara? :D xx

Svar: 
1. Få en karriär inom musikbranshen och att t.o.m folk i sibirien vet vem jag är. Annars att lära mej flikki själv innan 2013 :)
2. Adrealin♥
3. Kajholmslägret, alla tre år jag var där!





7.
Din bästa / hemskaste mat? Dina sommarplaner? Din favortifärg? Bästa filmen ever?
O jettebra blogg btw, skrattar alltid ihjel mej åt dina rubriker o bilder!

Svar: 
1. Bästa: ceasarsallad / hemskaste: sushi. 
2. Ha skoj med vänner och köra runt med skoba överallt. 
3. Det beror på...Liksom kläder eller rum? Men nu har jag fastnat för kornblå, skitsnyggt på skor!
4. Finns så många bra! Kan inte säga en allra bästa men Case 39, Hungergames, Just like heaven osv.  
Thankjuu, kul att höra :)




 Svarar på resten av frågorna senare ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar