tisdag 17 april 2012

She was just another one

Under regnbågen gick jag till tågstationen. Träningarna gick nu sen som resten av dagen har gått, men det som var roligt var att vi fick kolla på de lag som representerar Finland i cheerleading VM i Florida. Fint gick det, super duktiga var dom! Hann gå omkring lite på järnvägsstationen innan jag tog tåget hem. Ikväll blir de tidigt isäng, för det kommer bli en hel del pluggande denhär veckan.

I want:
 Tycker att dessa skor är skittuffa, finns även i svart men jag skulle föredra blå :) Men med en sådan platå och klack tror jag inte att jag kommer få köpa dem, men finns iallafall här att köpa.
Dehär shortsen är också snygga tycker jag, och tror att jag ska bli ägare till ett par. Finns i H&Ms webshop.

Fin klänning, men svårt att veta om man passar i den. Spets är snyggt, och äger inte så många sådana plagg men kanske spetsen går för högt upp till halsen? Finns att köpa på nelly.com i olika färger, men tycker att den vita är absolut den snyggaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar