torsdag 26 april 2012

ft.Heidi

Tjabaa helt chill skoldag idag :) Och idag satsa jag också ganska mycket...Blev en hel del pluggande under hela dagen, och skolan "slutade" med hussa. Lagade god mat, sen for jag, Heidi och Ellen till butiken och köpa lite gott och sen gick jag och Heidi tillbaks till skolan. Jag hade omskrivningsprov, kemi, och vet inte alls hur det gick. Hoppeligen okej. Sen cyklade jag och Heidi hem till mej(vingligt som fan). Vi pluggade hissa i säkert fyra timmar, eftersom jag har hissa prov imorgon och suger på det. Men nu borde jag kunna allting, så tack Heidi !♥
Roligt att vara med den tjejen fast det nästan bara blev skola, och hon for för en stund sen.
Nu ska jag väl ut på trampan (hehe) och sen ännu läsa det sista på provet. 

orsaken till varför pappa just köpte denna 1 maj ballong till mej: "Jag är alltid så arg" oh well thanks pappa



2 kommentarer:

  1. vingligt som fan. INDEED!:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. de betyder int att ja int kan pakka! ;) ditt fel. alltid.

      Radera