måndag 16 april 2012

Frågor

En fråga jag fick i can't see anything inlägget:

Oj Nici, ljuvlig outfit!! :)
Passar jättebra på dej o ditt hår e superfint! Varifrån e jackan?
I något av dina svar från "frågestunden" skrev du att du hoppas att man ser på dig som modemedveten, och JA, de e du verkligen!! :)


Svar: Hej och tack, kiva att höra :) Läderjackan är av märket Milestone, och jag och mamma köpte den på en outlet på hösten.

En fråga i Denim inlägget:

hu fick du barnvaktsjobb? sku oxo villa ha... gillar din blogg!

Svar: Via min syster, Hencca. En familj som hon brukar vakta ringde och frågade om hon kunde, men hon sku på en fest så jag var liksom ”reserv”. Eftersom alla mammor bokstavligen slåss om Hencca som barnvakt, så är det lite svårare för mej att få jobb, men då kan hon säga att jag kan komma istället och på det sättet får jag mina/mitt barnvaktsjobb :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar