fredag 13 april 2012

Can't see anything

Tjabaa!
Har varit lite dåligt med uppdatering på sistone, ska försöka ändra på det. Igår kom jag hem rakt efter skolan, och for sen med Bosche till stan. Vi träffade mamma och gick runt i lite butiker, fick med mej ett par farkkun och ett par jeans shorts. Sätter kanske bild senare. Vi åt på mäkken aaah och sen till svenska teatern. Mamma for hem och jag och syrran träffade Hencca och momi och sen såg vi på kristina från duvemåla. Bra var den ju men låång...för lång helt enkelt. Plus att dom har renoverat svenskis superfult. Kom sen hem nångång 11 tiden.
Idag steg jag upp 6.30 (wtf) och släpade mej till skolan till halv åtta, p.g.a kemi stöd. Hade prov senare på dagen, som inte gick sådär onödigt bra men får se vad man får.
Sen gick jag ungefär hela dagen runt med ena ögat öppet eftersom det andra blev helt medvetslöst. Hehe men de to pipi :( Det positiva med det var att jag inte kunde skriva på rellan och satt min lärare att skriva åt mej ;) (daah jag såg inte vad jag skrev när jag hade bara ett fungerande öga?)
Om ni orkade läsa hit så bloggar jag senare och svarar på frågorna så sista chansen att fråga nånting! ♥

Gårdagens outfit:


Tröja- cubus




 Svenska teatern

1 kommentar:

  1. Oj Nici, ljuvlig outfit!! :)
    Passar jättebra på dej o ditt hår e superfint! Varifrån e jackan?
    I något av dina svar från "frågestunden" skrev du att du hoppas att man ser på dig som modemedveten, och JA, de e du verkligen!! :)

    SvaraRadera