söndag 1 april 2012

aprilapril

Heelo!
Sorry för lite dålig update, men har inte haft tid att blogga. Igår for jag till stan med Hencca, åt, och såg på hungergames. Skit bra film, rekommenderas verkligen! Och jag fattade allt fast jag inte läst böckerna, men andra kanske måst göra det om dom inte har samma iq high levels som jag ;) hahahah. rolit. Hann inte köpa något, var en sväng till cubus men var inte påväg att tränga in mej i dom tre provrum dom har med kanske 28493 människor...klaustrofobi.
Idag vaknade jag tidigt och åkte till träningarna. Skoj. Efter det kom jag av och an hem och sen till iso omena med mamma. Tack så jävla mycket alla esbo människor som har tagit alla plagg i min storlek och bara lämnat kvar 42 -.- Nåja, fick hem nånting iallafall. Sen är det ju första april idag. Går inte så bra för mej, skrattar ihjäl mej innan jag ens hinner få fram mitt skämt. ups.

Köpt idag:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar