måndag 23 april 2012

3in1

sorry för seg uppdatering men har haft problem med datorn osv. På lördag for jag till momi, hade roligt :) Skrev lite på min hissa och pratade, lagade plättar, badade med ben&jerry's♥ Riktigt skön och lugn lördag.
På söndag blev det tidig väckning och jag for på träningar från momi. Träningarna gick bra och var skoj. Fick platserna till programmet och jag fick bra platser så är nöjd och glad.
Solen sken ju och det var fint väder så blev en stund på stan innan jag gick hem. Gick och byta dehär kläderna till mindre storlek, och gick in i lite butiker. Blev inget köpt eftersom jag inte hade pengar.
Låg ute i solen lite och var i bastun och sen och tuti.
Idag har jag haft vänelevsintervju, hoppas att det gick bra :) Hade bara två timmar i skolan, skönt det och snart ska jag iväg på träningar. Har matta prov imorgon, så borde läsa lite på det också.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar