tisdag 13 mars 2012

You don't say...

Jepjep lika intressant dag idag som alltid: skola, hem, äta, träningar..-->
Nåja ska försöka få dom sakerna lite mer intressantare :) I skolan var det hemskt tråkigt. Alla timmar gick sådär: jag tittade på klockan en gång, sen har det gått kanske tusen år och sen tadadadaaa en halv minut scooree!
Sen när skoldagen äntligen är slut öppnar man dörren och typ flyger iväg ft.snöflingor. Snö! och det är sommar nestan. Sen går jag en bit med tjejerna och fortsätter min väg (all alone) hemåt och då börjar det typ regna? Och efter några hundra meter till så kommer solen fram? Bestäm dej för fan!!
Iallafall så ska jag snart äta nån fancy mat a la pappa och sen antagligen stå en evighet på tågstationen innan mitt tåg kommer (som antagligen går sönder eller är ett y-tåg)
Hoppas ni också har en helt super bra dag! ............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar