måndag 19 mars 2012

Would you lie with me?

Hellou!
Började tio ida och hann med ganska mycket på morgonen. När jag vaknade så typ skrek jag, liksom wtf!? Det kom snö SNÖ snö och det var ju sommar igår. Ville seriöst bara begrava mej i min säng, gå i ide och vakna när varje ******* snöflinga är borta. Det gick ju såklart inte så släpade mej till skolan. Jeep orkar inte tala om det. Sen efter skolan kom jag och Cessi hem till mej, pluggade på engelska prov och åt. Mycket. Sen promenerade vi till kyrkan klubb97 och där var inte så många, och lekte nu något. Nu kom jag hem för en stund sen och ska läsa på engelskan. Haha jk.
Sätter nu upp ett av det som jag ritade igår...Första gången typ någon annan än från min familj ser "mina kläder" så sätter det nu bara hit. Like oor dislike? (satsar inget på ansiktet, bara kläderna. Men sätter ändå ansikte p.g.a frisyrer)

2 kommentarer:

  1. Snyggt! Men kan du int visa lite mera?

    SvaraRadera
    Svar
    1. kaanske det, tycke att de e ganska nolot att visa ti bloggen men får se ;)

      Radera