måndag 5 mars 2012

I hope you don't mind

Tjeena! Idag började jag tie och hoppade sen iväg till skolan med one peacen. Jag tror att alla frågade om den var ny, men nej det var bosches♥ tack gumman för lånet ;)
Skolan gick ganska trögt framåt och i slutet for mina nerver eftersom jag inte fattade nånting i mattan. Och jag har alltid jätte stor press på mej själv i matta,fyssa,kemma.
Nu blir det snart träningar (wish me luck att jag inte tar ett Y-tåg hem). Och seennn.......börjar dhw!♥ Haha det också men Mamma, Hencca, Bosche kommer hem!! Woopwoop huur länge tar det innan vi börjar bråka? :D Hah nejdå men efter två veckors tystnad är det helt skönt att det blir lite livat i huset.

Kanske dom enda bloggbara bilderna av oss...?

le hencca/mer

le bosche/3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar