fredag 2 mars 2012

I expect nothing from you and yet I am disappointed every time.

Ush det är jätte slaskit! Ändå är jag sådär jippijajej när jag är ute, för man börjar se asfaltten :) likelike. Idag var det mega tråkit i skolan, och mitt humör var inte helt på topp. Tack vare min käära kemma lärare som inte ville komma och hjälpa mej och gick till alla andra. Foreverr alone...Nä men hans excuse var att jag var mycket längre än alla andra, kanske borde ta det som en komplimang att jag är så bra?
Iallafall for jag efter skolan på piano. Det for riktigt bra, nog för att jag har spelat samma låt i kanske två månader nu? (dream on-aerosmith) Men har bara varannan vecka så hinner inte så mycket. Och det var jag spelar hinner jag glömma sen till nästa gång. Voivoi.
Nu är jag hemma och på kvällen kommer Janni och Vera hit. Fårse vad vi hittar på, kanske far ut? don't no.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar