måndag 26 mars 2012

I don't have an attitude problem. You have a problem with my attitude, and that's not my problem.

Hejj, sorry för dålig update...Men har datorn att skylla på, den funkar inte alls så bloggar nu från min kära systers henccas läppäre♥
Skoldagen gick ganska snabbt, och fick sluta lite tidigare. Skönt de. Sen kom jag hem och har övat på finska prov och packat. Pluss att jag har levt på kladdkaka hela dagen. Pluss att jag skippade träningarna. upsis. Nåja, helt okej är det och idag kommer dhw. Just for your information ;) Hihii men jaa, ska nu öva på finskan tills det börjar. Påtal om tv så kom ju revenge igår, fattade inte ett skit men var väl ändå helt okej?
Imorgon kanske jag slänger in ett inlägg, far från skolan en timme tidigare direkt till terminalen så kanske får köra på tidsinställt ;)

2 kommentarer: