söndag 25 mars 2012

För jag vet hur tårar smakar, jag vet hur läppar ler. Jag vet hur kroppen skakar när man inte orkar mer.

Lessen för lite dålig update, var påväg att skriva igår men blev inte av. Jaa så på fredag var jag,hencca och bosche home alone här hemma. Hyrde film (footloose) och lagade middag, ganska lugn fredag kväll :) På lördag mådde jag inte så bra på dagen, och var hemma. Skulle farit till Cedu på kvällen men måste vara hemma för föräldrarna. oh fml.
Idag har jag sovit en timme mindre, klockorna ändrades ju. Skittrött var jag när jag steg upp och det första jag ser är snö. Trodde seriöst att det skulle börja smälta men nehe? Så onödigt att först smälta och sen komma typ 10 meter igen. Bestäm dej för fan! Nå iallafall for jag till träningarna, gick väl helt bra tror jag. Ska göra färdigt lite projekt idag och sånt, och packa till Sverige. Taggad! ;)



Bilder tagna från Henccas blogg

2 kommentarer: