fredag 6 januari 2012

Sverige

Kom hem för en stund sen, headern kommer nu i något skede...sorry.
I Sverige var det kul, vi gick bara i butiker och fick med mej det som jag var ute efter. Vägen dit var inte så rolig, båten gungade jätte mycket. Dom hade tillochmed hängt upp plastpåsar i varje trappa. Nåja, den kvällen slutade med att vi alla systrar spydde :( Hah, nam. Hemvägen var mycket bättre :)
Snart börjar skolan igen, och jag och Bosche har bara liite spammat nästa veckas sida i min kalender. Muhah.
Idag tror jag att jag far och sova, och sen kanske rensar min garderob. well see. Och imorgon får jag träffa mitt nya lag...Blir att lära känna nya människor igen, men i dethär laget är vi inte lika många.


Min jacka, och skorna jag köpte.



Alla mina uppköp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar