tisdag 10 januari 2012

Svar 2

Andra halvan av frågorna. Tack till Hencca som lånar sin dator!

Undrar va du använder för mejker? Du har alltid så fin hy! Och skriv också gärna vad du använder för mascara :)
svar: Haha tack så mycket! :) Till vardagen använder jag inte så mycket, mest basmejk och sen mascara. Mascaran varierar, just nu använder jag One million lashes waterproof.


Heej :)
Måst bara säga att jag älskar din blogg!!!
Men här e frågan: Vad har du för kamera? Det ser helt ut som om du har en system! Men om du inte har en system, så är du ju helt jätte bra på att fota! 

svar: Tack tack! Hah nej jag har verkligen inte en system! Jag har en gammal canon, den lilla fulingen syns ibland med på några bilder. Men tack så mycket om du tycker så :)




Heej, du har en helt jätte kiva blogg! :)
Men har en fråga, vad använder du för hårprodukter? För du har alltid så ljuvligt hår!!!
Snälla...SVARA ♥ 

svar: Tackar! Jag använder inte något speciellt, tvättar det och fönar sen. Vid föning använder jag värmeskyddande, och det är typ den mest "proffsiga" produkt jag har...:)




Berätta lite om cheerleadingen! O vilka hudvårdsprodukter använder du? 
svar: Kan säkert berätta lite i något inlägg, eftersom många tycks vara intresserade :) Tvättar ansiktet, that's it. Fuktighetskräm ibland, men bara det! :) Tycker att det är onödigt att kleta ut massa annat i ansiktet, men det är ju olika till alla.



vilka bloggar läser du? finlandssvenska 
svar: Mest mina kompisars, och nästan bara de som jag känner :)


Dina närmaste vänner?:)
Ojoj lång lista skulle det bli. Tänkte ha ett sånt inlägg, för då kommer det bilder med! :)

 
 heej :) sjukt fin blogg (ännu en gång)
men ja sku fråga att vilken lag kom du till i karsinnat?

svar: Tack! Jag kom till ett nytt lag (Electric). Blev till en början ganska besviken då jag inte kom till ett av EM-lagen, men eftersom jag bara har varit med i ett halvt år förstod jag att jag måste ha lite mer färdigheter innan jag kommer in dit. Så jag slutar inte, utan fortsätter öva! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar