måndag 9 januari 2012

Svar 1

 Hälften av frågorna,svaren kommer här! Skriver andra halvan senare ;)


Hur lång e du ;)? 
svar: Jag är 163 cm!


Vaffö vill du byta din header? För den e ju jettefin! Varifrån e bilden? Vad e ditt favoritland? 
svar:  Tack :) Jag tycker att jag har haft den så länge, så jag börjar tröttna på den. Bilden är tagen från Grekland, santorini, i augusti. Av de länder som jag har varit i är mina favortiländer kanske England (London), Thailand, Grekland och Holland.


nå va e din favorit outifit? :)) 
Svar: Jag inte någon "favorit", för jag har nu på mej det jag tycker att är bekvämt och ser bra ut i :) 


Vilken blogg e din favorit-blogg?
Svar: Läser så många, så det är svårt att säga...
 
Hur länge har du hållit på me cheerleading? Har du hållit på me någo andra sporter? Vad är dina favoritsporter? Vilken sport sku du helst vilja prova eller vara jettebra på? 
svar: Jag har hållit på i ett halvt år, började i början av september :) Min favorit sport, av de som jag provat på, är nog cheerleading, för det är variation och man gör inte alltid samma saker. Jag skulle kanske vilja prova surfing (om det räknas) och vara jättebra på allt! :)


Va tycker du om din blogg? 
svar: Nu vet jag inte helt vad du menar, men den är väl helt bra tror jag? :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar