måndag 2 januari 2012

Nyåret♥

Nyåret firades med tjejerna + Elle och Aukki hos Sanccu♥ Riktigt skoj hade vi, och en perfekt början på det nya året. Sen for jag övernatten till Cara, och där drack vi champagne på balkongen med filtar, mysigt! Sen kollade vi på bilder och sånt och ungefär fyra tiden gick vi och sova. Igår for jag till min momi, och där badade jag och åt Ben&Jerry's och sånt :)
Idag gick jag och min momi på bio, Sherlock Holmes och den var helt okej. Nu har jag just kommit hem, och jaa, som de flesta ren vet så snöar det. Inte kul med slask ooch sen fick jag kalla fötter...
På onsdag åker jag till Sverige jiihaa.





 Hos Cara<3

 cara o jag

 Kvällens outfit :)


Och angående bannern, orkar jag inte byta den nu iallfall. Kommer nog nångång men jag har kalla fötter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar