måndag 5 december 2011

Those would be the best memories

Hejj!
Nu är jag hemma från Soffi, känns att jag har varit borta i en evighet! Igår var det jätte roligt :) Jag kom tidigare med Cessi, och vi lagade i ordning saker. Sen kom det lite människor, och vi dansade och pratade och sånt. Lite drama, men kvällen var nog jätte lyckad! Sen när nästan alla hade farit gick vi och följa Micke och Evve, och sen började det att ösregna. Så sen sprang vi hem i ösregn :) Jag och Cessi blev övernatt, så vi städade och pratade i slutet. Sen hade jag somnat medan dom andra ennu härja någo. Idag vaknade jag (med mejk på och allt) och vi åt morgonmål och gjorde allt möjligt skoj :) Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske fara till Cessi..? Och imorgon har vi höstuppvisning (alla lag i HAC) i Pasilan urheiluhalli :)
Hejhej♥

Bild från natt träningarna/ jengi iltan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar