lördag 10 december 2011

SM

Hellou!
Har inte skrivit på en liten stund...På torsdag sov jag igenom hela dagen, somnade efter skolan och vaknade ungefär åtta? Var heelt borta och sprang ner och äta morgonmål..
Igår var det helt jees i skolan :) Efter skolan hade jag och mina systrar keikka. Hah, innan uppträdandet (när vi håller på att byta om) faller en väggklocka i mitt huvud! Pomppar ner från min panna i golvet och går i tusen bitar. Fick bara en bula, men gjorde skitont! Plus att jag ennu trampade barfota i glasbitarna, hops...;) Nåja men keikkan gick väl bra, och efter det for vi till min mormor övernatten.

Idag har jag varit hela dagen och sett på cheer-sm :) Det var seniorerna som tävlade, och mina tränarens lag (Elite) vann guld! Grattis Oona o Ina!♥ De kommer att tävla i Florida i VM!
Min pojktränares lag blev besvikna (de tävlade i senioreiden sekaedustusjoukkue). De fick brons och slipper inte med till EM..:( Nåja men grattis iallafall! Vi tävlar imorgon, och fick håren fixade idag:

 Idag, orkade inte ta bilder på programmen :)



 Min söndersprayade frisyr

 Det som jag köpte...

pusskram♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar