torsdag 1 december 2011

Julkalender

Hihiih det är 1.12! Första luckan får öppnas. Och eftersom jg har karkkilakko så fick jag en lite annorlunda kalender...en veikkaus kalender som man kan vinna 20 000 i :) woop. Men jag har lite på känn av att jag inte kommer att vinna nånting. Har alltid otur i lotter och sånt.
Skolan började med att vi hade lekar, sen serieteckning och sen en Lama som berättade om sitt liv. Hahaa inte en riktig Lama. Nåja men det var ganska tråkigt, men ändå roligt när alla såg ganska roliga ut när dom sov ;)

 Min kalender ;)...





...plus att jag fick några extra lotter :D






 Lite piercat öra idag..;) Har bara två hål påriktigt, resten är fejk!

Och det är inte mina korvakarvan om någon skulle tro det, jag har tagit håret bakåt för att det skulle bli lättare på bild ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar