onsdag 21 december 2011

Julfest

Förlåt, men det blev ingen outfitbild från julfesten. Heh...Har väl på samma kläder på julafton, så då får ni sen se hur jag såg ut :) Men ändå så alla var jätte vackra o sånt. Hade ju på klackskorna (ca 10 cm) och trodde jag skulle äga vissa människor. Nehhe. Visade sej att jag ändå var kortast. Med skorna på. pinsamt Julfesten var nog ganska tråkig, men fick lite julklappar och sånt hiih...
Efter julfesten skulle jag o Cessi fara hem till oss och äta vårt vackra pepparkakshus (det som blev lyckat, och ser ut som en fågelholk) men vi hade inga nycklar så vi for till lågstadiet istället där min mamma och pappa var. Tittade på deras skådespel och kände oss långa i våra skor. Finnally. Nåja, nu är jag hemma (har satans ont i fötterna) och ska snart krossa pepparkakshuset (som redan är krossat eftersom mamma "slängde" plastpåsen mot en bildörr). Imisstag. Hah.
Annors gick kvällen helt bra, förutom att mina strumpisar revs sönder efter att jag hade varit ca. 1 min i skolan. Ei näin. Imorgon blir det jullov, men skriver det imorgon så det här var ganska onödigt.
Hejhej♥


Kanske jag borde pröva att ha dehär skorna för att vara längre än alla? :)
Obs, jag äger inte såna  ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar