måndag 12 december 2011

It's not the end. It's just a new beginning

Hejssan!
Igår var jag vaken i ca.18 h! Jag vaknade 6.20 och sen körde mamma mej till ishallen (hifk). Där träffade jag laget, vi värmde upp, hade generalrepetition, blev mejkade, åt och värmde upp igen. Sen började tävlingarna, och vi hade vårt program. Det blev paus, (jag köpte två par shorts) och vi chillade omkring där, och såg på fortsättningen av fm. Så småningom blev det prisutdelning. Mitt lag blev nästsist. Vissa var besvikna, vissa glada eftersom vårt mål egentligen bara var att ens komma med i fm. Efter tävlingarna hade vi avslutning i golden rax. Det var roligt, men fan vad sorgligt! Vi alla grät ihjäl oss, det var ju sista stunden med laget. Den här veckan är vi alla nobodies, till lördagen. Då söker vi alla till nya lag, så alla lag splittras. Jag fattade nog inte att vi skulle bli såhär nära varandra, jag har ju bara hållit på med dethär i fyra månader!? Och när vi kramade våra tränare, kändes det nog som att dethär är över. Men det blir en ny början med nya lag. Life goes on. Och vi kommer ändå att hålla kontakten.
Jaa, tillbaka till saken :) Grattis Jr.Elite och Xtreme som båda fick guld! Hoppeligen kommer jag med i något av de lagen, intagningar på lördag och söndag... Jag har lite bilder, kanske sätter nångång mera :)



 Hifkis pukkare ;)



 Mika & Mija

 publik

 rontti♥

 Atte...

Oona & Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar