onsdag 21 december 2011

Idag

Hejssan!
Skoldagen var helt jees, och vi slutade 12! Hade först media, och sen skollunch (niorna serverade åt oss). Hällde saft på bordet, och gafflar på ens kläder (inte till mej), men annars duktiga servitriser. Maten var också utsökt, med lite hårstrån dit bland annat. Nam...Sen hade vi polonäs -.-
Efter skolan for vi till mäkken (jag,sanccu,cara,ellen,janni,vera,cessi) och sen kom dit också Milla och Nina :) Efter det gick jag, sanccu, cara och ellen till en butik, och nu fick jag en mer julklapp klar! score. Nu ska jag börja laga mej i ordning till julfesten, problemet är att jag har piano som slutar 17 och jag ska vara i skolan 17.45...Och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mej, klänningen som jag hade var ganska tajt..Så nu har mamma två klänningar som jag ska prova när hon kommer hem? öö bråttom.
Hejdå! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar