torsdag 22 december 2011

I wanna be forever young!

Hellou!♥
Idag började skolan med kyrka, och efter detr fick vi fa hem. I skolan gav vi lite julklappar åt varandra, och sen for jag, Sanccu och Cara till mäkken. Sen kom dit också Andrea, Ellen och Nina. Vi fetta i oss lite och sen for Nina och Ellen. Vi andra blev där och chilla en stund och sen när vi gick hem föll Andrea i en vattenpöl :) Cara och hon sku pröva om isen höll...Sen gick vi alla till en butik och köpa lite julklappar.
Nu har jag, mamma och Bosche varit i olika butiker, och jag och Bosche har dammsugat. Snart ska jag packa julklappar och annat program har jag inte.







As we go on
We remember
All the times we
Had together
And as our lives change
... From whatever
We will still be
Friends Forever



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar