lördag 5 november 2011

Sjuk :(

Hellou!
Igår hände det inget speciellt i skolan. Hatar fredagens skoldagar, när vi har tre språk -.- Efter skolan for jag hem och chilla, såg på Anna palaa 4 :D Sen lagade jag mej i ordning, till en djävul och for till Andrea. Det var skoj! Vi dansade och såg sen på film: Friday the 13th. Inga bilder!
Idag har jag inte gjort någonting, jag vaknade just..Skulle ha farit till stan idag, med samma människor som var igår. Men är helt förkyld utan röst så måst stanna hemma :( damnit. Skippar också träningarna nu när jag är sjuk, och det är synd för vi skulle ha haft halloween träningar.
Ha en trevlig allahelgonadag :)

  Hiih, igår ♥






Gråter alltid när på det här stället ♥


Bilderna borde röra på sej, kommentera gärna om någon vet hur man gör...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar