söndag 20 november 2011

R.I.P ♥

Mooi!
Igår for jag sen på dendär ledar middagen, det var ganska lame heh..Kom hem med Hencca i Christa och Andreas sjuts, och dom körde över ett djur! Ett stoort djur som var vitt men jag vet inte vad det var. Trodde först att det var en människa när jag kände krocken, sen när jag fick höra att det var ett djur blev jag helt chockad och började gråta. Och dom stannade intens bilen. Stackaren. Skulle inte ha varit lika farligt om den skulle ha dött på vägen, men när den "sprang" in till skogen och jag visste att den skulle lida innan den dör. :( ♥

Nåja, idag har jag haft träningar och nu har jag och Hencca ätit kaka som blev över från igår. Vet inte om jag far med på Henccas träningar, kanske det, har inte egentligen något annat program.

see ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar