onsdag 2 november 2011

Good feeling!

Joo moi, jag lever ännu. Har bara inte skrivit på en tid...
På måndagen hade jag en jätte stressig dag, efter skolan genast till Hagalund och sjunga...Ett bänd behöver en solist till en konsert, och de ville att jag skulle komma. Jag hade trott att det kanske skulle ha varit lite äldre pojkar, men nej, det var det inte -.- Nåja, dom var väl ändå helt duktiga. Sen tränade jag fyra-åringarna...
På tidagen for jag till stan efter skolan med min syster, och vi gick på bio med mamma :) Bion var inte så bra (vi såg på: Contagion) men annars var det roligt.
Nu har jag haft träningar, och sett på project runway :) I skolan hände det inget speciellt...Franskan var till och med rolig, jag och Janni höll på att skratta ihjäl oss på grund av Fabbe :)
Imorgon har vi matta prov, har inte läst något men det går nog bra.
Godnatt ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar