måndag 21 november 2011

Frågor...

Jag pratar: Ibland onödiga saker, och när man ska vara tyst..
Jag avskyr när folk: Är bitchiga, ljuger
Jag älskar när folk: är snälla, kramar..beror lite på vem och tillfället
Mina närmaste vänner är: bland annat sandra, cessi, cara, ebba, ellen, nina, soffi, erin, jenna..och många fler! :)
Min första vän hette: Cedric
Jag är rädd för: Mördare, insekter, ensamhet
Den bästa känslan är: När man ligger ute och tittar upp på en stjärnklar himmel
Sist jag grät var: I förrgår, när bilen dödade ett djur
Jag är: En pålitlig kaveri, snäll :)
Jag kan: Allt? :D
När jag bakar så bakar jag: Kladdkaka, om jag inte bakar något jätte svårt..;)
Min mobiltelefon är: Alltid med mej♥
När jag vaknar på morgonen: Somnar jag om
Innan jag går och lägger mig: Beror på..
Just nu tänker jag på: En människa
Idag har jag: Varit i skolan..
Ikväll: Träna småttingar, och sen får jag se...:)
Jag vill verkligen: Många saker..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar