fredag 21 oktober 2011

Fredag!

Hej!
Jess, det är fredag! Woohoo.
Vi fick inte betygen idag, varför vet jag inte. Kanske det var helt bra...:)
Hade piano efter skolan, fritt ackompanjemang med Antti. Jag får välja vilka låtar jag vill spela, och han har en massa noter. Jag har varannan vecka, och får en ny sång varje gång för jag kan alltid sångerna när jag nästa gång har timme..Älskar att spela hos honom, så övar alltid sjukt mycket på styckena.Slutade min klassiska nu på hösten för jag hann inte med det, och tyckte inte riktigt om det heller.
Nu har jag varit ute med hunden, och ikväll ska jag fara till Soffi :)
Hade en jätte konstig dröm inatt, jag drömde att min hund var gravid och hade en hundbebis på ryggen!? wtf...:D

 ♥


 
Vill också lära mej spela denhär♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar